Mauro Alonso ha estat escollit entre els sis integrants de la selecció catalana d’escacs Sub14. Una gran notícia per al nostre club!
La notícia es va compartir el 23 de maig de 2025, després d’una temporada en què Mauro havia obtingut resultats destacats, com el subcampionat de Catalunya Sub14 a Lloret de Mar.
La convocatòria reconeix el treball i la trajectòria esportiva de Mauro. Al juny arribaria una altra gran notícia des del Campionat de Seleccions disputat a Saragossa.
Actualització del 22 de juny de 2025: la selecció catalana Sub14 va aconseguir la tercera posició al Campionat de Seleccions disputat a Saragossa, per darrere de València i Madrid. Mauro Alonso va obtenir el premi al millor escaquer després de guanyar les quatre partides disputades (4/4) amb la selecció. Fonts: classificació de Catalunya i premi individual de Mauro.
Publicacions originals del Gerunda a X
En Mauro Alonso ha estat un dels sis jugadors triats per formar de la selecció catalana sub14.
— Club Escacs Gerunda (@escacsgerunda) Publicació original
#EscacsGerunda @escacs_cat @Magofchess https://t.co/rcHmtP88T9
