El Club d’Escacs Gerunda ha aconseguit dos premis de tram al Memorial Ezequiel Martín, disputat a Mollet del Vallès el 7 de juny de 2026, en una jornada amb vuit representants del club.
El mestre FIDE Leo Valle ha acabat desè de la classificació general i s’ha proclamat campió del tram A, amb 6,5 punts de 9 possibles.
Marc Mallorquí ha estat el millor jugador del tram D. Ha sumat 5,5 punts de 9 i ha acabat 36è entre 139 participants, tot i que partia de la posició 69 del rànquing inicial.
Els dos premis completen una jornada de competició destacada per als jugadors del Gerunda.
Publicacions originals del Gerunda a X
🏆 #MemorialEzequielMartin | PremiatsEl MF Leo Valle 10è a Mollet, i campió del Tram A amb 6'5 de 9.#EscacsGerunda
— Club Escacs Gerunda (@escacsgerunda) Publicació original
🏆 #MemorialEzequielMartin | PremiatsEn Marc Mallorquí millor jugador del tram D a Mollet, amb 5'5 de 9. Ha estat 36è de 139 (sent 69è del rànquing).#EscacsGerunda
— Club Escacs Gerunda (@escacsgerunda) Publicació original
