El Gerunda A ha acabat la Lliga Catalana 2023 en tercera posició del grup I de Primera Divisió, entre dotze equips participants.

En onze rondes, l’equip ha sumat 7,5 punts, amb sis victòries, tres empats i dues derrotes. Ha tancat la temporada amb una victòria a Sabadell davant el Colon Sabadell B, per 7,5–2,5.

En aquesta darrera jornada, David Carrasco ha aconseguit la seva tercera norma de Mestre Català. Felicitem tot l’equip per la temporada i per l’esforç de cada diumenge.

Altres publicacions relacionades: X 1647618300229156866

Actualització institucional: el 6 de maig de 2023 el club va comunicar que David Carrasco ja figurava a la Federació Catalana d’Escacs amb el títol de Mestre Català. Aquesta confirmació posterior completa la notícia de la tercera norma de l’abril, sense modificar-ne la data històrica. Publicació original de la confirmació.

Publicació original del Gerunda a X